ראיון אישי עם טליה אבידן - מתאמת הפצת משלוחים ללקוחות
ישבנו לשיחה עם טליה שלנו, כדי להבין קצת יותר מה תפקידה בחברה וכדי לתת גם לכם הזדמנות להכיר אותה.
טליה, מתי התחלת לעבוד בחברה?
התחלתי לעבוד בחברה ביולי 2019
מה הגדרת התפקיד שלך?
מתאמת משלוחים ולוגיסטיקה. אני אחראית על כל נושא הפצת הזמנות ללקוחות, איסוף סחורה מספקים וטיפול בלקוחות שמגיעים למשרד לאיסוף עצמי של סחורה.
כל סחורה שיש להפיץ ללקוח באמצעות משלוח או לקוח שמגיע לאסוף סחורה היא באחריותי. אני אחראית כל ההליך החל מהזמנת איסוף הסחורה, הפקת הברקוד למשלוח, העברת ההזמנה למחסן ובמידה ויש תקלות, אני מתפעלת אותם בזמן אמת. בנוסף, לקוחות שמגיעים למשרד לאסוף סחורה, מגיעים אלי ואני מטפלת בהם עד שהם יוצאים עם ההזמנה במלואה לשביעות רצונם.
מלבד הטיפול בהפצה, אני אחראית על איסוף שקים מהלקוחות, הקלדה ומעקב אחר אישורי תשלום, טיפול רוחבי במערכות מסחר אלקטרוני, ניפנדו וסטורנקסט והזמנת איסוף סחורות מספקים שלנו. כל מה שקשור בהנעת סחורות בתוך הארץ עובר דרכי.
מה המורכבות הכי גדולה בעבודה שלך?
ישנם מספר פרמטרים למורכבות העבודה, לדוגמה: כאשר לקוח לא זמין ונהג עם משאית חוסם את הכביש ואני מתעקשת לספק את הסחורה ללקוח.
מורכבות נוספת, כאשר נהג מגיע והלקוח מבקש לשנות את ההזמנה או לשנות מיקום אספקה מסיבה כזאת או אחרת.
ישנם סוגים של הזמנות שהתשלום הוא במועד קבלת הסחורה ולעיתים הצ’קים אינם מוכנים בעת הגעתו של הנהג וכיו”ב.
בכל המקרים המורכבים אני מנסה לפתור זאת עצמאית במחלקה שלנו בגישור בין הנהג ללקוח. במידת הצורך אם אני לא מצליחה, אני מערבת את אנשי המכירות, על מנת לפתור את הסוגייה בצורה מהירה והטובה ביותר עבור הלקוח.
כשלקוח מרוצה, הוא חוזר שוב ושוב ואף מביא לקוחות נוספים. זו המטרה וזו רמת השירות במחלקת לוגיסטיקה.
חשוב לי לציין שתקלות כמעט ואינן קורות. במרבית המקרים כל המשלוחים מבוצעים בצורה חלקה ולשביעות רצון הלקוח ואף חוזרים אלינו ומודים על השירות המהיר, האדיבות, הסבלנות והסובלנות.
שמשלוח עובר חלק מנקודה א לנקודה ב וכולם מרוצים סימן שהצלחנו!
אני תמיד משתדלת לעשות את עבודתי במקצוענות, שירותיות ואדיבות, לשם מילוי דרישת הלקוח ולשביעות רצונו המלאה.
מול מי את עובדת בתוך החברה?
אני עובדת מול מנהלי החברה, כל אנשי המכירות, מחלקת הנה”ח וכמובן מחלקת לוגיסטיקה.
מה את אוהבת בעבודה שלך?
העבודה שלי דינמית כל יום לא דומה למשנהו מתחילים את היום ולא תמיד יודעים איך יסתיים. האחריות שלי לפתור את הבעיות און ליין במקום בצורה מקצועית אדיבה ולשביעות רצון הלקוח.
עם איזה רקע את מגיעה לתחום הזה?
הגעתי מתחום של שיווק בינלאומי (MARCOM) ומשאבי אנוש.
אני יכולה לומר היום בלב שלם שאני אוהבת את העבודה שלי, את האנשים, המקום עצמו מרגיש כמו משפחה.
במיוחד בימים טרופים אלו שאנו נמצאים בהם היום, הדברים הללו אינם מובנים מאליהם ובכלל, בעיני זה חשוב מאוד ונותן מוטיבציה להתקדם ולצמוח בחברה עצמה ולתרום להצלחתה, בעיקר כאשר מקבלים הערכה מהממונים.