ראיון אישי עם עינב כהן – מחלקת הנהלת חשבונות, גבייה
ישבנו עם עינב לראיון קצר, כדי להכיר לכם אותה טוב יותר, והרי התוצאה 🙂
עינב, כמה זמן את עובדת בחברה?
אני עובדת בארבל שטראוס קרוב לשנתיים.
מה הגדרת תפקידך?
אני עוסקת בגבייה, אני צריכה לוודא שהחשבונית הגיעה ללקוח, לבדוק מה סטטוס החשבונית, לבדוק שזמן הפירעון תואם ועוד… בעצם אני אחראית על כל מה שקורה מרגע הפקת החשבונית ועד לתשלום הסופי.
עם כמה לקוחות את עובדת?
אני עובדת עם רוב לקוחות החברה. כל אותם לקוחות שמשלמים לנו לא במעמד קבלת הסחורה. אלו שמשלמים בעת קבלת הסחורה, עוברים דרך מחלקת לוגיסטיקה.
מה סוג הלקוחות המועדף עליך?
כל הלקוחות הגדולים. אלו לקוחות שאני מתעכדנת בסטטוס חשבונית שלהם מול פורטל (ניפנדו או סוטרנקס) וכך כל ההתנהלות של סטטוס חשבונית ותשלום החשבונית נעשה ישירות מול הפורטל וזה מאוד מסודר ומעודכן וכך אין צורך לדבר עם הלקוחות.
מה המורכבות הכי גדולה בעבודה שלך?
להיות במעקב אחרי כל המשלוחים / צ’קים. “להציק” ללקוחות שיאשרו את החשבוניות.
מה את אוהבת בעבודה שלך?
אני מאוד אוהבת את העבודה בארבל שטראוס, בעיקר בזכות האנשים, האווירה, ואת דניאלה, המנהלת שלי. אני כל בוקר מגיעה לעבודה עם חיוך על הפנים.
עם איזה רקע את מגיעה לתחום הזה?
לא הגעתי לארבל שטראוס עם רקע בהנהלת חשבונות. לפני כן עבדתי בשירות לקוחות ובעבודות אדמינסטרטיביות, כשהגעתי דניאלה העבירה לי חפיפה ולימדה אותי כל דבר ממש מהבסיס שלו.
עינב, איפה את רואה את עצמך בעוד שנה?
אני רואה את עצמי פה, בארבל שטראוס, צמודה לדניאלה ממשיכה להגיע כל בוקר עם חיוך.