ראיון אישי עם רונית שליין – מתאמת לוגיסטית
ישבנו עם רונית לראיון קצר, כדי להכיר לכם אותה טוב יותר, והרי התוצאה 🙂
רונית, כמה זמן את עובדת בחברה?
אני עובדת בחברה 3.5 שנים בערך.
מה הגדרת תפקידך?
בהגדרת התפקיד שלי, אני מתאמת לוגיסטית, שזה אומר שאני אחראית על כל נושא ההתקנות בחברה, החל מהגעת ההזמנה ממחלקת המכירות אלינו, למחלקת לוגיסטיקה, ועד להתקנה בפועל לשביעות רצון הלקוח.
כמה התקנות את מתאמת ביום?
אני מוציאה בממוצע ביום, שניים או שלושה צוותי התקנה. יחד עם זאת, זה מורכב, יכולה לצאת התקנה אחת שתופסת את כל היום, יכולות לצאת התקנות סימולטניות שמתבצעות בכמה מוקדים, התקנות של חצי שעה והתקנות שנמשכות ארבעה ימים, אז הממוצע הוא לא מחייב ומשתנה ברמה היומית כמעט.
מה המורכבות הכי גדולה בעבודה שלך?
המורכבות הגדולה ביותר קורית כאשר הלקוח מבטל הזמנה במעמד קבלת הסחורה. אני יכולה לומר שזה נדיר וכמעט לא קורה, לרוב, ההתקנות מבוצעות בצורה חלקה. אז לעיתים אני נתקלת במצב כזה וזה דורש התייחסות מורכבת יותר.
ומה עושים במצב כזה?
באותו רגע מערבים את כל הנוגעים בדבר, על מנת שנוכל לפתור את הבעיה בצורה המקצועית והטובה ביותר, כך שבסופו של דבר, הלקוח יהיה מרוצה. זה אומר שנוצר קשר עם מחלקת המכירות, הלוגיסטיקה, הנהלת החשבונות וכן, גם עמרי ועפרי מעורבים בזה במידת הצורך.
מול מי את עובדת בתוך החברה?
אני עובדת מול כל אנשי המכירות, כל המתקינים, מחלקת לוגיסטיקה ומחלקת הנהלת חשבונות.
מה את אוהבת בעבודה שלך?
העבודה שלי מציבה בפניי כל יום אתגר חדש. אני מתחילה את היום ולא יודעת איך הוא יסתיים. העבודה היא אונליין, הכל קורה בזמן אמת, והאחריות שלי, היא לדאוג שהכל יעבוד כמו שצריך.
עם איזה רקע את מגיעה לתחום הזה?
לפני שהגעתי לארבל שטראוס, לא עסקתי בתחום הזה בכלל, אבל, אני יכולה לומר בלב שלם, שאני אוהבת את העבודה שלי. אני מוצאת בה סיפוק, עניין והערכה, ואלו דברים שאינם מובנים מאיליהם.
ליצירת קשר עם רונית שליין:
04-9113418 שלוחה 2